NC750X 2018

Двигун

Тип
4-тактний, 8-клапанний, 2-циліндровий, рідинного охолодження SOHC
Об’єм
745 см3
Діаметр циліндра х Хід поршня, мм
77 x 80
Стартер
електричний
Запалювання
Транзисторне, цифрове, з комп’ютерним керуванням й електронним випередженням
Ступінь стиску
10.7 : 1
Максимальна потужність
40,3 кВт при 6250 об/хв

Приводний механізм

Трансмісія
МКПП: 6-ступенева DCT: 6 – ступенева Dual Clutch Transmission
Кінцева передача
ланцюгова

Шасі / Підвіска / Гальма

Передня підвіска
Телескопічна вилка з діаметром труб 41 мм і робочим ходом
Задня підвіска
Маятникова підвіска Pro-Link з моноамортизатором, робочий хід 150мм
Переднє гальмо
320 мм одинарне гідравлічне дискове з 2-поршневими супортами й металокерамічними колодками
Заднє гальмо
240 мм одинарне гідравлічне дискове з 1-поршневим супортом
Передня шина
120/70-ZR17M/C (58W)
Задня шина
160/60-ZR17M/C (69W)

Розміри

Габариты (Д х Ш х В)
2230 х 845 х 1350
Кут нахилу
27°
Колісна база
1535 мм
Вмсота сідла
830 мм
Об’єм паливного бака
14,1 л
Максимальна вантажопідйомність
МКПП – 220 кг DCT – 230 кг

ОПТИМАЛЬНИЙ БАЛАНС МІЖ ДІЛОВИМИ ПОЇЗДКАМИ В БУДНІ І ПРИГОДАМИ У ВИХІДНІ!

З моменту появи в 2012, NC750X завоював популярність в Європі, увійшовши в десятку найбільш продаваних в Європі мотоциклів.

Причин такого успіху безліч: сучасний, моментний 2-циліндровий двигун упевнено рухає мотоцикл вперед, забезпечуючи гарне підхоплення з самих низів, при цьому, ледь потягуючи бензин, немов через соломинку; розслаблена посадка з великим запасом вільного простору за кермом комфортна для тривалих поїздок; ну і яскраво виражений стиль мотоцикла класу Adventure – все це грає важливу роль.

NC750X оснащений моментним 2-циліндровим рядним двигуном, довгохідними підвісками, великим внутрішнім багажним відсіком, освітленням на світлодіодах і панеллю приладів з величезним LCD-екраном, де можна вибрати свою колірну схему. 2-рівневий трекшн-контроль Honda Selectable Torque Control (HSTC) тепер поставляється в базовій комплектації.

Багажний відсік (де зазвичай розташовувався паливний бак), що вміщує повнорозмірний шолом, і унікальна DCT (Dual Clutch Transmission) Honda, яку вибирає близько третини покупців, є додатковими опціями, які встановлюються на NC750X окремо.

За сукупністю характеристик, NC750X став воістину унікальним, чудовим функціональним мотоциклом, причому, для будь-яких типів їзди – щоденних поїздок, подорожей і просто їзди для задоволення.

NC750X розташовується на кордоні між мотоциклом для щоденного застосування і подорожей, він є комфортним як для пілота, так і для пасажира. Велике вітрове скло відмінно захищає від вітру, а багажний відсік має хорошу місткість (він розташований там, де у звичайного мотоцикла – паливний бак). На кришці відсіку є багатофункціональна рамка з направляючими. Світлодіодне головне світло і стоп-сигнал візуально підвищують клас мотоцикла, а приладова панель зі змінюючим кольорову гаму LCD-екраном може бути персоналізована і забезпечує зображення преміум-класу.

Задній амортизатор оснащений регулюванням преднатяга пружини, спереду встановлена ​​вилка, оснащена картриджами Showa Dual Bending Valves (SDBV).

Рядний 2-циліндровий двигун NC750X об’ємом 745 куб.см. видає значний крутний момент в нижньому діапазоні обертів, забезпечуючи помітне прискорення з самих низів. Він дозволяє проїжджати по 28.6 км на 1 літрі палива (за стандартом WMTC) і тепер додатково оснащений 2-рівневим трекшн-контролем Honda Selectable Torque Control (HSTC), який також можна повністю відключити.

Використовувана в NC750X трансмісія DCT створює «натуральне» відчуття від роботи зчеплення при перемиканні в моменти прискорення і уповільнення. На додаток, найекономічнішим режимом є повністю автоматичний «D», а спортивний «S» тепер має рівніня продуктивності.

C-ABS, що може бути встановлена як опція.

Екстер’єр