GL1800 Gold Wing

Двигун

Тип
Опозитний, 6-циліндровый, 4-тактний, 24-клапанний SOHC, рідинного охолодження
Робочий об’єм
1833 см3
Діаметр циліндра та хід поршня
73 x 73 мм
Степінь стиснення
10,5:1
Максимальна потужність
93 кВт при 5500 об/хв
Максимальний обертаючий момент
170 Нм при 4500 об/хв
Об’єм заливаного масла
MT – 4,4 л, DCT – 5,6 л

Паливна система

Подача палива
Электронна система впорскування PGM-FI с автоматичною повітряною заслонкою
Діаметр дросельної заслінки
50 мм
Повітряний фільтр
Паперовий фільтр картриджного типу с масляним просоченням
Об’єм бензобака
21.1 л

Электрична система

Стартер
Інтегрирована система стартерного генератора (ISG)
Ємність аккумуляторної батареї
12 В / 20 Ач
Продуктивність генератора
12В/120A

Трансмісія

Зчеплення
МКПП – проскальзуюче, гідравлічне, багатодискове на пружинах або DCT – гідравлічне, в масляній ванні, багатодискове под тиском
Коробка передач
МКПП – 6 швидкостей (включаючи овердрайв. Плюс електричний реверс) або DCT – 7 швидкостей вперед, 1 назад
Провідне передаточне число
На боці двигуна: 0.972, На боці заднього колеса: 2.615
Передаточні відношення
1
MT – 2,220, DCT – 2167
2
MT – 1,417, DCT – 1696
MT – 1,036, DCT – 1304
MT – 0,821, DCT – 1038
MT – 0,667, DCT – 0,821
MT – 0,522, DCT – 0,667
DCT – 0,522
Reverse
DCT – 1,190
Привід на заднє колесо
Карданний вал закритого типу

Рама

Тип
Діагональная, алюмінієва

Шасі

Габаритні разміри
(ДхШхВ) Gold Wing, MT – 2575 x 925 x 1430 мм Gold Wing Tour, DCT – 2575 x 905 x 1430 мм
Колісна база
1695 мм
Кут наклона рульової колонки
30,5°
Виліт переднього колеса
109 мм
Радіус повороту
3,4 м
Висота по сідлу
745 мм
Дорожній просвіт
130 мм
Споряджена маса
Gold Wing, MT – 379 кг Gold Wing Tour, DCT – 383 кг

Підвіска

Тип
Передня
Незалежна, двохважільна типу “Double Wishbone”
Задня
Консоль Pro Link

Колеса

Тип
Переднє
130/70R 18
Заднє
200/55R 16
Розмір обода
Переднє
18 x MT3.50
Заднє
16 x MT6.00

Гальма

Тип
Електронно керована, комбінована з ABS
Передні
Два 320 мм х 4,5 мм диска плаваючого типу с 6-поршнєвими гідравлічними супортами та синтетичними гальмівними колодками
Задні
Один 316 мм х 11 мм вентильований диск с 3-поршнєвим супортом, синтетичними гальмівними колодками

НОВА КОНЦЕПЦІЯ ТУРІНГОВИХ МОТОЦИКЛІВ!

Неперевершений турінговий мотоцикл Honda став ще більш універсальним з появою останньої версії легендарної моделі Gold Wing, яка не тільки задає нові граничні характеристики для турінгових мотоциклів, а й переписує саму концепцію поїздок на таких мотоциклах.

Gold Wing дозволяє відчути абсолютно нове відчуття свободи і отримати непідробне задоволення від їзди. Поліпшення показників досягнуто шляхом ще більш високого рівня розслаблення: стильний, аеродинамічний ефективний обтічник направляє повітря навколо водія, а електричне вітрове скло при необхідності можна відрегулювати; сидіння забезпечують повсякденний комфорт. Ще більше зручності привносять такі нові функції як система “” Розумний ключ “” (Smart Key), а також підключення до Apple CarPlay і Bluetooth.

Новий Gold Wing, що має більш компактну конструкцію, меншу вагу і використовує більш просунуті технології, ніж будь-яка інша турінгова модель, відкриває нову еру їзди на мотоциклі за допомогою довгого переліку видатних характеристик, призначених для створення додаткового комфорту і забезпечення поліпшених параметрів як для водія, так і для пасажира.

Нова модель GL1800 Gold Wing доступна у вигляді базової моделі Gold Wing Tour, а також Gold Wing Tour, DCT, оснащеною революційною трансмісією з подвійним зчепленням DCT, подушками безпеки та паркувальним гальмом. Залежно від обраного варіанту вага може бути знижена на 48 кг у порівнянні з попередньою моделлю.

Двигун і шасі сконструйовані таким чином, щоб зрушити місце посадки мотоцикліста вперед і таким чином створити більш компактний мотоцикл. Алюмінієва балочна рама сконструйована навколо лівої передньої вилки, що дозволяє змістити двигун далі вперед – оскільки переднє колесо рухається вгору і вниз в більш вертикальній площині – тим самим забезпечуючи високоякісне управління підвіскою і стабільність передньої частини завдяки її жорсткості і зниження тертя. Амортизатор підвіски також можна регулювати за допомогою електричного приводу.

Новий опозитний 6-циліндровий двигун оптимізованого розміру не втратив своєї потужності, крутного моменту та вражаючих технічних характеристик. Була додана електронна система управління дросельною заслінкою (TBW) з 4 режимами: TOUR (ПОДОРОЖ), SPORT (СПОРТ), ECON (ЕКОНОМІЧНИЙ) і RAIN (ДОЩ). Система регулювання крутного моменту Honda (HSTC) підтримує зчеплення заднього колеса, а амортизатор підвіски і комбінована гальмівна система (CBS) чергуються в залежності від обраного режиму. Система допомоги при рушінні на підйомі (HSA) і упор малого газу полегшують використання і підвищують паливну ефективність.

Механічна трансмісія тепер має 6 швидкостей, а нова трансмісія з подвійним зчепленням, DCT, має 7 швидкостей. Перемикання передач і діапазон обертів при перемиканні на вищу / низьку передачу спеціально створені з урахуванням кожного режиму їзди. Також вона має функцію повільної їзди вперед і назад. Ручний механізм використовує таку ж реверсивну систему, яка застосовувалася і в попередній конструкції.

Також багато праці було вкладено в покриття Gold Wing. Верхній каркас пофарбований в колір більш глибокого тону за допомогою товстого прозорого шару, доповненого сидіннями, обробленими високоабразивними матеріалами чудової якості. Нижній каркас виділяється живими текстурами, які справляють сильне візуальне враження.

Екстер’єр