CRF450RX 17YM

Двигун
Тип  4-тактний, одноциліндровий, рідинного охолодження
Робочий об’єм 449,7 см3
Діаметр циліндра й хід поршня 96 х 62,1 мм
Ступінь стиску 13,5:1
Паливна система
Подача палива  впорскування
Об’єм бензобака 8,5 л
Електрична система
Запалювання  Digital CDI
Стартер  Електростартер
Трансмісія
Зчеплення  Багатодискове, в масляній ванні
Привод зчеплення  Зубчасте, постійного зчеплення
Головна передача Ланцюг
Рама
Тип  Діагональна, з алюмінієвого сплаву
Шасі
Габаритні розміри (ДхШхВ) 2175 x 827 x 1274 мм
Колісна база 1477 мм
Кут нахилу кермової колонки 27°22′
Виліт переднього колеса 116 мм
Висота по сідлу 959 мм
Дорожній просвіт 328 мм
Споряджена маса 118 кг
Підвіска
Тип Передня Моноамортизатор Showa (робочий хід амортизатора 49 мм, переміщення вісі колеса 305 мм).
Задня Маятникова, з моноамортизатором Showa та важільною системою Honda Pro-Link (робочий хід амортизатора 133 мм, переміщення вісі колеса 312,5 мм)
Колеса
Тип Переднє Алюмінієвий сплав
Заднє Алюмінієвий сплав
Розмір шини Переднє 80/100-21 Dunlop MX3SF
Заднє 120/80-19 Dunlop MX3S
Гальма
Тип Передній  З одним 260-міліметровым хвилеобразним диском та гідроприводом
Задній  З одним 240-міліметровым хвилеобразним диском та гідроприводом

Захопившись вдосконаленнями мотокросового CRF450R, на базі його двигуна та шасі Honda розробила CRF450RX – унікальний ендуро, який не має аналогів на ринку.

  • Новий двигун CRF450R, розроблений за технологіями HRC, зі збільшеною на 11% загальною потужністю та потужнішим обертальним моментом в усьому діапазоні обертів
  • Нова рама із більш низьким центром ваги та вдосконаленою геометрією забезпечує виняткове зчеплення заднього колеса та надзвичайну маневреність
  • Опційна система електрозапуску
  • Новий CRF450RX оснащено збільшеним паливним баком, 18-дюймовим заднім колесом, боковою стійкою тасистемою електрозапуску; крім того, підвіска та схема запалювання двигуна налаштовані для забезпечення неперевершених характеристик у відповідності до специфіки ендуро.

Модельний ряд позашляхових мотоциклів Honda поповнився абсолютно новим оригінальним гоночним ендуро – CRF450RX. За основу його конструкції було взято наднадійну комбінацію двигуна та шасі, розроблену для CRF450R 2017 року – повністю оновленого мотокросового мотоцикла Honda з об’ємом двигуна 450 куб.см.

Це зробило його ідеальною платформою для мотоцикла ендуро, наділивши CRF450RX спортивними «генами», які дозволяють впоратися із надскладними поверхнями, а також надзвичайними можливостями для впевненого руху на швидкісних трасах, схилах та вузьких, звивистих дорогах.

CRF450RX – це дещо дійсно надзвичайне, не тільки для Honda, але й для всього світу ендуро. Він виглядає інакше, реагує інакше, ніж решта представників його класу.

М. Учіяма (M. Uchiyama), керівник проекту CRF450RX2017:

«CRF450RX – цепрофесійний інструмент для ендуро, яких Honda раніше не робила. Він має всі переваги нового CRF450R, і ми не поступилися жодною з них, створюючиRX –  його ендуро-версію, яка пропонує абсолютно нові враження для всіх досвідчених райдерів. Він створений, щоб перемагати просто з «упаковки» у змаганнях найвищого рівня».

Екстер’єр

Галерея