CRF250L

Двигун

Тип двигуна
1-циліндровий, 4-тактний, рідинного охолодження
Робочий об’єм,см³
249,6
Діаметр циліндра і Хід поршня, мм
76 х 55
Ступінь стиску
10,7:1
Механізм газорозоділу
DOCH, 4-клапанний
Впуск
PGM-FI (програмоване впорскування палива), 35 мм заслінка
Запалювання
Керований комп’ютером цифровий конденсатор з електронним випередженням запалювання й котушкою запалювання

Приводний механізм

Трансмісія
6-позиційна
Головна передача
Ланцюг розміром 520, 14Т/40Т

Шасі/Підвіска/Гальма

Передня підвіска
43 мм перевернута вилка, хід вилки 220 мм
Задня підвіска
Система Pro-Link з одностороннім амортизатором, хід вилки 240 мм
Переднє гальмо
Дискове, розмір диска 256 мм, 2-поршневий гальмовий суппорт; ABS
Заднє гальмо
Дискове, розмір диска 220 мм; ABS
Передня шина
3.00-21
Задня шина
120/80-18

Розміри

Кут поздовжнього нахилу вилки
27°6
Колісна база, мм
1444
Висота сидіння, мм
875
Споряджена вага, кг
146

Для тих, хто шукає ідеальний спортивний мотоцикл, якому властива не тільки функціональність, а й вміння потішити власника, CRF250L – достойний вибір. Він пишається рисами позашляховика, що так усім подобаються, наприклад, низьке сидіння й пряма позиція водія. Модернізована підвіска. Виразні вставки. Виїхавши на ньому покататися, неможливо повернутися додому розчарованим.

CRF250L ще й на диво практичний: як на свою потужність, він споживає небагато палива. Його діапазон потужності ідеально пасує до руху міськими вулицями, а максимальний крутний момент на низьких обертах буває дуже корисний і на доріжках, і на переповнених шосе.

Екстер’єр