CRF250 RALLY

Двигун

Тип
Рідинне охолодження, 4-тактний, DOHC
Робочий об’єм
250 см3
Діаметр циліндра й хід поршня
76 х 55,0 мм
Ступінь стиску
10,7:1
Максимальна потужність
18,2 кВт при 8500 об/хв
Максимальний крутний момент
22,6 Нм при 6750 об/хв
Об’єм заливаної оливи
1,8 л

Паливна система

Подача палива
PGM-FI
Об’єм бензобака
10,1 л
Витрата палива
3,3 л/ 100 км

Електрична система

Стартер
Електричний
Місткість акумуляторної батареї
12 В / 7 Агод

Трансмісія

Зчеплення
Багатодискове, в масляній ванні
Коробка передач
6-ступінчаста
Головна передача
Ланцюг

Рама

Тип
Сталева, подвійна трубчата

Шасі

Габаритні розміри
(ДхШхВ) 2210 x 900 x 1425 мм
Колісна база
1455 мм
Кут нахилу кермової колонки
28,1°
Виліт переднього колеса
114 мм
Радіус повороту
2,3 м
Висота по сідлу
895 мм
Дорожній просвіт
270 мм
Споряджена маса
157 кг

Підвіска

Передня
43 мм перевернута телескопічна
Задня
Pro link

Колеса

Размер диска
Передній
Задній
Розмір шини
Переднє
Заднє

Гальма

Тип
2-канальні

НОВИЙ CRF250 RALLY ВІДКРИВАЄ НОВИЙ ВИМІР ДВОКОЛІСНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ МОТОЦИКЛІСТАМ БУДЬ-ЯКОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ.

Мотоцикл подвійного призначення із 250-кубовим двигуном придатний для використання на різних типах поверхонь: він із легкістю прослизне крізь штурханину міських вулиць завдяки малій вазі та компактності, поєднаним із надзвичайною маневреністю, тоді як його підвіска, дорожній просвіт та висота сидіння подарують задоволення та комфортний рух на бітумних доріжках та пересіченій місцевості. Він відкриває новий вимір двоколісних можливостей мотоциклістам будь-якого рівня підготовки.

Завдяки стилістичним рішенням, натхненим гоночною моделлю HRC CRF450 RALLY для ралі «Дакар», CRF250 RALLY справляє надзвичайне враження. Він не лише виглядає готовим до подолання пустелі, а ще й відкриває справжній смак пригод для водіїв, які віддають перевагу легким, простим у керуванні мотоциклам. Навколо світу чи навколо дому – CRF250 RALLY готовий до всього.

Широкий спектр модифікацій, втілених на базі CRF250L, роблять CRF250 RALLY унікальною ринковою пропозицією. Дизайн реального гоночного мотоцикла HRC CRF450 RALLY. В передній частині «плаваючий» екран та кожухи обтічника і радіатора забезпечують захист від вітру, тоді як решта частин мотоцикла повністю відповідають мінімалістичному стилю мотокросу. Асиметричні фари – світлодіодні, як і індикатори.

Екстер’єр