AFRICA TWIN CRF1000L

Двигун

Тип
Рідинного охолодження, 4-тактний, 8-клапанний рядний 2-циліндровий з 270 ° розподільним валом і Uni-cam
Об’єм, см3
998
Максимальна потужність
70 кВт при 7500 об/хв
Максимальний крутний момент
99 Нм при 6000 об/хв
Диаметр циліндра х Хід поршня, мм
92 х 75,1

Паливна система

Місткість паливного бака , л
18,8

Трансмісія

Зчеплення
Механічна та автоматична трансмісія (DCT)
Первинна передача
Ланцюгова
Коробка передач / трансмісія
6-степенева механічна коробка передач /6-ступенева трансмісія DCT з режимами для їзди по асфальту і off-road

Розмір і вага

Довжина x ширина x висота, мм
2335 x 875 x 1475 (базова версія), 2335 x 930 x 1475 (версія з ABS/DCT)
Споряджена маса
228 кг (базова версія), 232 кг (версія с ABS), 242 кг (версія с DCT)
Колісна база, мм
1575
Висота сидіння (стандартне положення / нижнє положення), мм
870 / 850
Дорожній просвіт, мм
250

Підвіска

Передня
45-міліметрова телескопічна вилка Showa перевернутого типу з робочим ходом 230 мм.
Задня
Гідравлічний моноамортизатор з системою важеля Prolink. Робочий хід 220 мм

Колеса, підвіска, гальма

Переднє гальмо
Два плаваючих гальмівних диска 310 мм, 4-поршневий супорт
Заднє гальмо
Плаваючий гальмівний диск 256 мм, 1-поршневий супорт
Передні колеса
90/90-R21
Задні колеса
150/70-R18
Передні шини
90/90-R21
Задні шини
150/70-R18

Електрообладнання

Дисплей
Інвертований LCD дисплей вертикальної орієнтації ралійного типу з покажчиками: швидкість, індикатор включеної передачі, статус * ABS і * HSTC (для модифікації з * ABS / DCT), одометр, пробіг, температура повітря, рівень палива, годинник
Передня фара
2 світлодіодні LED фари (1 дальнє світло / 1 ближнє світло)
Задня фара
Одна світлодіодна LED фара
Вказівники повороту
Світлодіодні LED

ТВОЇ МОЖЛИВОСТІ БЕЗМЕЖНІ!

AFRICA TWIN – це унікальний мотоцикл, який не має аналогів. Модель поєднує в собі видатні позашляхові ендурівські можливості, комфорт справжнього турера, а також відмінну керованість, маневреність і динаміку – властиві міському мотоциклу. Africa Twin – це баланс позашляхових і туристичних характеристик, що дозволяють райдеру відчувати себе впевнено в будь-якій ситуації – чи на тісних міських вулицях, чи на звивистих гірських серпантинах, піщаних дюнах або в умовах жорсткого бездоріжжя.

Модифікація з унікальною автоматичною трансмісією Honda DCT (Dual Clutch Transmission) має ручний режим перемикання – дозволяє райдеру управляти вибором ступенів коробки передач за допомогою кнопок на лівому рульовому пульті – і два автоматичні режими. Режим D пропонує оптимальний баланс між паливною економічністю і комфортною їздою, тоді як режим S дозволяє насолодитися спортивною їздою і має три різних рівня. Трансмісія DCT також прекрасно підготовлена ​​для використання на бездоріжжі – для цього на кермі мотоцикла є клавіша G, натискання якої в будь-якому режимі DCT змінює алгоритм роботи трансмісії для миттєвої передачі крутного моменту на заднє колесо.

Екстер’єр