CBR1000RR Fireblade 17YM

Двигун
Тип 4-циліндровий, 4-тактний, 16-коапанний DOHC, рідинного охолодження
Робочий об’єм 999 см3
Діаметр циліндра й хід поршня 76 x 55 мм
Ступінь стиску 13:01
Максимальна потужність 141 кВт /13,000 об/хв
Максимальний крутний момент 114 Нм /11,000 об/хв
Об’єм заливаної оливи 3,4 л
Паливна система
Подача палива Електронна система впорскування PGM-DSFI
Об’єм бензобака 16,0 л
Електрична система
Стартер Електричний
Місткість акумуляторної батареї 12 В / 7 Агод
Трансмісія
Зчеплення Багатодискове вологе зчеплення
Коробка передач 6-ступінчаста
Головна передача Ланцюг
Рама
Тип Діагональна, з литого алюмінію
Шасі
Габаритні розміри (ДхШхВ) 2065 x 720 x 1125 мм
Колісна база 1405 мм
Кут нахилу кермової колонки 23°20′
Виліт переднього колеса 96 мм
Висота по сідлу 832 мм
Дорожній просвіт 130 мм
Споряджена маса 196 кг
Підвіска
Тип Передня Перевернена телескопічна вилка картриджного типу діаметром 43 мм із безступінчастим регулюванням компресії, відскоку й переднього навантаження, хід вилки 120 мм
Задня Система Unit Pro-Link з газонаповненим амортизатором HMAS, із 10-ступінчатим регулюванням попереднього навантаження й із безступінчастим регулюванням компресії й відскоку, хід амортизатора 138,2 мм
Колеса
Розмір колісного диску Передній 17″
Задній 17″
Розмір шини Переднє 120/70ZR17 (58W)
Заднє 190/50ZR17 (73W)
Гальма
Тип ABS Двоканальний

Honda CBR1000RR Fireblade виводить «Абсолютний Контроль» на новий рівень. На 90%нові основні компоненти. На14% покращене співвідношення ваги та потужності – безпрецедентне досягнення для Fireblade – завдяки меншій на 15 кг вазі та додатковим 8 кВт загальної потужності. Система регулювання обертального моменту– Honda Selectable Torque Control, система керування гальмуванням двигуном – Selectable Engine Brake, нова ABS, система вибору режиму руху – Riding Mode Select System з перемикачем режимів роботи двигуна – Power Selector, амортизатори Showa, а крім того – технології, успадковані від учасника чемпіонату світу MotoGP RC213V-S.

Ключовими для переваг нового CBR1000RR Fireblade є три чинники: зменшена вага, збільшена потужність та широке застосування електронних систем допомоги під час керування.

Нова електронна система керування за будь-яких умов забезпечує постійну регульовану підтримку водія з ідеально точними налаштуваннями. Центральним елементом системи є блок 5-осьового гіростабілізатора (IMU), який із високою точністю визначає навіть найменші зміни положення мотоцикла. Він поєднаний із системою регулювання обертального моменту (HSTC), яка за допомогою електронного блока керування впорскуванням (FI-ECU) та електронної системи керування дросельною заслінкою (TBW) забезпечує точне керування зусиллям, що передається на заднє колесо. Нова система гальмування ABS (також керована IMU) пропонує контроль підняття задньої частини мотоцикла (RLC) та здатність до жорсткого, безпечного гальмування під час повороту. У разі виявлення найменшої різниці швидкостей переднього і заднього коліс відповідно до налаштувань активується контроль підняття переднього колеса (Wheelie Control).

Три стандартні режими дисплея – Street (Вулиця)Circuit (Траса) та Mechanic (Механіка) – забезпечують відображення всієї необхідної водієві інформації відповідно до режиму руху. Інформацію на дисплеї можна налаштувати або перемкнути під час руху за допомогою перемикача на лівій рукоятці керма та рідкокристалічного TFT дисплея, так само, як в моделі RC213V-S – дорожній версії прототипу Honda RC213V для перегонів MotoGP.

Тоді як електронне керування втілює новітні тенденції еволюції Fireblade, інші два чинники впевнено підтверджують відданість філософії оптимального балансу потужності та ваги, закладеної в оригінальній моделі 1992 року. Дев’яносто відсотків основних компонентів змінені у невтомному пошуку додаткових можливостей для зменшення ваги кожної деталі. Двигун зі збільшеними обертами та потужністю, зі збільшеним коефіцієнтом стискання та оптимізованими фазами газорозподілу оснащений системою електронного керування дросельною заслінкою – TBW (перший серед рядних 4-циліндрових двигунів Honda) та датчиком положення дросельної заслінки (APS), також розробленим для RC213V-S.

Екстер’єр

Двигун із покращеними характеристиками досягнення максимального обертального моменту та потужності, а також збільшеною на 8 кВт загальною потужністю – до 141кВт при 13 000 об/хв – має 3 режими вихідних характеристик на вибір.

Використання компонентів із магнієвого сплаву та ретельний аналіз для зменшення ваги окремих деталей дозволив зменшити вагу двигуна на 2 кг. Крім того, зменшенню та центруванню ваги мотоцикла сприяє новий титановий глушник. Загалом, новий Fireblade легший за попередню модель на 15 кг – його споряджена маса становить 196 кг.

Баланс жорсткості діагональної алюмінієвої рами було оптимізовано і відповідно відрегульовано жорсткість маятника. Новий задній підрамник більш легкий, як і нові колеса, а в нових чотирипоршневих супортах передніх гальм Tokico використовуються високоефективні гальмові колодки спортивного типу.

Корпус Fireblade відбиває концепцію агресивного функціонального мінімалізму. Він легкий та компактний. Повністю світлодіодні прилади освітлення. Буде доступний у двох кольорах – червоному (Victory Red) та чорному (Matt Ballistic Black Metallic).

Галерея