CB 650R

Двигун

Тип
4-тактний, 16-клапанний, 4-циліндровий, рідинного охолодження DOHC
Об’єм
649 см3
Діаметр циліндра х/ Хід поршня, мм
67 x 46
Максимальна потужність
70 Квт при 12000 об/хв (95/1/EC)
Максимальний крутний момент
64 Нм при 8500 об/хв (95/1/EC)
Об’єм моторного мастила
3.5 л
Ступінь стиску
11.4 : 1

Приводний механізм

Стартер
Електричний
Трансмісія
МКПП: 6-ступенева
Кінцева передача
Ланцюгова

Шасі / Підвіска / Гальма

Рама
Сталева діагональна
Передня підвіска
Вилка перевернутого типу Showa Separate Function Fork (SFF)
Задня підвіска
Моноамортизатор з регулюванням переднатягу, вільний хід 43.5 мм
Переднє гальмо
320 мм подвійне, гідравлічне, дискове з 2-поршневими супортами; 2-канальна ABS
Заднє гальмо
240 мм одинарне гідравлічне дискове з 1-поршневим супортом
Передня шина
120/70ZR17 M/C (58W)
Задня шина
180/55ZR17 M/C (73W)

Розміри

Габариты (Д х Ш х В)
2,110 мм x 775 мм x 1,120 мм
Кут нахилу
25,5°
Колісна база
1450 мм
Висота по сідлу
810 мм
Дорожній просвіт
150 мм
Об’єм паливного бака
15,4 л
Споряджена маса
203 кг

Прилади та електрика

Панель приладів
LCD-екран
Головне світло
Світлодіодне
Стоп сигнали
Світлодіодні

Honda CB650R – мотоцикл з унікальним поєднанням дизайну і технічних характеристик. Потужний і легкий стритфайтер, який управляється як спортбайк, але при цьому не поступається в зручності дорожньому мотоциклу.

Дизайн нового CB650R виконаний в стилі Neo Sports Café. Рублені форми елементів екстер’єру та світлодіодна оптика роблять його дуже схожим на старшого брата CB1000R, проте CB650R виділяється контрастом бронзового і чорного кольорів в своєму оформленні. Виглядає байк брутально і сучасно, при цьому проглядається спадщина мотоциклів минулої епохи.

Це спортивний мотоцикл на кожен день. Він не тільки подарує шалені емоції від пілотування, а й з комфортом доставить з пункту А в пункт Б.
Перевірений часом 649-кубовий двигун був доопрацьований. Інженери змінили систему зміни фаз газорозподілу, збільшили ступінь стиснення і переробили впуск і випуск. Це збільшило пікову потужність, а максимальний обертовий момент доступний вже на середніх оборотах.

Посадка на мотоциклі спроектована для агресивної їзди, але при цьому залишається комфортною.

Екстер’єр