ADVENTURE SPORT

Двигун

Тип
Рідинного охолодження, 4-тактний, 8-клапанний рядний 2-циліндровий з 270° розподільним валом і Uni-cam
Робочий об’єм
998 см3
Діаметр циліндра та хід поршня
92.0 x 75.1мм
Максимальна потужність
70 кВт/7500 об./мин. (95/1/EC)
Максимальний крутний момент
99Нм/6000 об./мин. (95/1/EC)

Паливна система

Система живлення
Електронне впорскування палива PGM-FI
Об’єм паливного бака
24,2 л
Витрата палива
21,7 км/л з МКПП; 21,8 км/л з DCT

Трансмісія

Зчеплення
МКПП: в масляній ванні, багатодискове на пружинах; прослизає з підтримкою DCT: 2 зчеплення в масляній ванні
Коробка передач
6-ступенева МКПП: постійного зчеплення DCT: з режимами їзди по асфальту та off-road
Привід на заднє колесо
Ланцюгом O-ring закритого типу

Рама

Тип
Сталева полуторна зі сталевим підраміком, посиленим на розтягнення

Шасі

Габаритні розміри, мм
2340 x 930 x 1570 мм
Колісна база
1580 мм
Радіус повороту
2,6 м
Висота по сидінню (стандарт / заниження)
900/920 мм
Дорожній просвіт
270 мм
Споряджена маса
243 кг (МКПП), 253 кг (DCT)

Підвіска

Тип
Передня
Задня

ПОДОРОЖ ПОЧИНАЄТЬСЯ В КІНЦІ ДОРОГИ! НОВА AFRICA TWIN ADVENTURE SPORT!

ПОДОРОЖ ПОЧИНАЄТЬСЯ В КІНЦІ ДОРОГИ! НОВА AFRICA TWIN ADVENTURE SPORT!
За 30 років мотоцикл Honda Africa Twin встановив стандарт для мотоциклів ендуро зі всього світу.
CRF1000L Africa Twin Adventure Sport не боїться найгірших доріг у світі, нічого не може стримати його. Північ, Захід, Схід або Південь, куди б ви не поїхали, цей мотоцикл обладнаний, щоб доставити вас у будь-яке місце.
Маючи більш місткий паливний бак, об’ємом 24,2 л, що забезпечує вражаючі 500 км безперервної їзди, мотоцикл Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports дозволить вам подорожувати в пошуках пригод набагато далі, ніж будь-коли.
Надзвичайно широкі можливості Africa Twin Adventure Sports починаються з самого двигуна, здатного впоратися з будь-якою off-road ситуацією, чудово показав себе на шосе, як під час тривалих турів, так і в коротких поїздках по справах. Мотоцикл забезпечує оптимальний баланс між потужністю, крутним моментом, вагою і габаритами.
Модифікація з унікальною автоматичною трансмісією Honda DCT (Dual Clutch Transmission) має ручний режим перемикання – дозволяє райдеру управляти вибором ступенів коробки передач за допомогою кнопок на лівому рульовому пульті – і два автоматичні режими. Режим «D» пропонує оптимальний баланс між паливною економічністю і комфортною їздою, тоді як режим «S» дозволяє насолодитися спортивною їздою і має три різних рівня. Трансмісія DCT також прекрасно підготовлена для використання на бездоріжжі – для цього на кермі мотоцикла є клавіша «G», натиснувши яку в будь-якому режимі DCT змінює алгоритм роботи трансмісії для миттєвої передачі крутного моменту на заднє колесо.
Жорстка і разом з тим досить гнучка напівдуплексна сталева рама Africa Twin володіє ідеальним балансом між стабільністю поведінки на високих швидкостях і першокласними позашляховими здібностями. Мотор закріплений в рамі в шести точках, що гарантує мінімальний рівень вібрацій і позбавляє від необхідності використовувати рульовий демпфер. Нова літієво-іонна АКБ легше на 2.3 кг, і версія Adventure Sports містить додатково безліч змін для кращої поведінки на бездоріжжі і витривалості.

Екстер’єр